vineri, 27 decembrie 2013

Inceputul

Cori (a.k.a. Tori) are acum 1 an, 8 luni si 17 zile. 
Ma tot pregatesc sa scriu de cand era mititica...la inceput sa povestesc despre ea in burtica, apoi despre nastere, sa pun pe hartie pur si simplu ce detalii imi amintesc despre aceste perioade. Cu gandul ca uit...uit multe si repede, probabil din cauza ca se intampla multe in fiecare zi, si trebuie sa le fac loc, sa le pot procesa.
Acum stau si ma uit la ecran, si chiar nu stiu cu ce sa incep. De ce? Pentru ca e trecut de ora 12 noaptea, mi-e somn, si daca ma apuc de vreuna din povesti sigur am sa stau cam mult pe aici, nu ar fi asta o problema acum, dar sigur ma resimt maine.
Avand in vedere ca asta e doar inceputul, ma consider multumita pentru prima seara. Am setupat blogul, ultraminimalist, am scris inceputul, si mai minimalist :), acum pot sa merg la culcare, si sa revin maine. Cu ce poveste nu stiu, vad maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu