sâmbătă, 6 decembrie 2014

"Puii mei"

Intr-un episod din Masha and the bear, ursul ajunge in situatia sa cloceasca un ou de pinguin. Corinei ii place foarte mult faza de clocit, si se mai joaca cu diverse obiecte, despre care spune ca sunt oua si le "toceste" (cloceste).
Cateodata ii cere bunicii cate un ou adevarat, si primeste ou adevarat, dar fiert, ca sa eliminam riscul de mizerie prea mare in caz ca se sparge.
Ieri a facut un upgrade major si a cerut - si primit, ca altfel nu accepta - un ou adevarat nefiert. Cu mari emotii am tot incercat sa o fac sa renunte la el.
La un moment dat a venit cu el la mine si mi l-a dat sa il tin. L-am ascus rapid langa mine.
- Unde mi-e uoul?
- ..l-a mancat catelul...(era un catel de jucarie in preajma)
Se intoarce disperata de la mine, se uita la buni, ridica din umeri si isi intoarce mainile cu palmele goale in sus, gesticuland hotarat:
- Uoul meu...l-a mantat tatzelul...si atuma eu tum mai fac pui??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu