vineri, 5 decembrie 2014

Cand "veninoasa" e un alint

Cori foloseste unele cuvinte fara sa le inteleaga sensul.
Printre altele ii plac serpii, ii aduce la grad de dragalasenie, si toti serpii sunt fetite, 'cause they're just soo cute. In consecinta, faptul ca i-am spus ca unii serpi sunt veninosi, s-a transformat in ceva pozitiv in creierasul ei.
Aseara eram suparata si necajita ca mi-am pierdut token-ul de la Garanti. Il cautam prin casa, Cori ma intreaba ce caut, ii spun, ii spun si ca sunt necajita ca l-am pierdut, se ingrijoreaza si incearca sa ma faca sa nu mai fiu suparata in felul pe care il stie acum cel mai bine: imi cauta o jucarie sa-mi dea, ca sa-mi treaca supararea. Si in timp ce face asta, ma si alinta un pic:
- Mamitutza mea dada si tzumpa si deninoasa.... (Mamicutza mea scumpa si draga si veninoasa)
Eu primesc complimentul cu drag, ca e din tot sufletelul ei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu